maanantai 25. huhtikuuta 2011

monday

heräsin tänää joskus ehkä puol 11, oli kiva taas ku avas verhot ni kivasti aurinko paisto   tänää ollu aiva älyttömän  ihana päivä! aurinko paisto eikä tuullu paljo yhtää, mittariki näytti yhes vaihees +30,1 auringos (: tänään en oo mitään erityistä tehny, otin kuvia, ollu koneella, ollu ulkona ja hei kävin myös rullaluisteleee:):) okei omas pihas mut silti :DD:D::D

tää nyt on vähän tällanen kuvapostaus niiistä mitä oon tänää kuvannu, joten täs nii kuvii:

tuituii tää o söpö :))





mä & mun marsu (:


mä & mun koira, sori toi mun seksikäs korvaheru :)

joo entiiä päätin ny lisätä jonku kuvan mis oon rullaluistimet jalas XD
sit tos näkyyy mun asu ni mul oli musta & valkone toppi molemmat h&m, leggingsit ginatricot, adidasverkkatakki halensilta ja aurinkolasit topsport :d


äääh ei jaksais huomenna kouluu, alkais 8 ja ois heti ekaks 2 tuntii hisssaa -.-
sitteee ois reenit myös huomenna (::(:

Muutapa en tänää kirjottele, kun ei oo mitenkää erityinen päivä ollu.
// laura

2 kommenttia:

  1. mä & mun koira, sori toi mun seksikäs korvaheru :) < ai sun vai ? (; + meikä ottanu kummatki lasikuvat :) :D: mut ei haittaa

    VastaaPoista
  2. D:D:D::D no sori laitoin nyt en jaksanu laittaa et meidä perhee koira ja näääi D: anteeks :D:D.d

    VastaaPoista